مکلارن P1 و پورشه 918 در پیست هوکنهایم


در این کلیپ زیبا شاهد هنرنمایی دو هایپرکار پرقدرت یکی از انگلستان و دیگری از آلمان در پیست هوکنهایم آلمان هستیم…

پورشه 918 اسپایدر و مکلارن P1

پورشه 918 اسپایدر همراه با بسته Weissach :

در زیر کاپوت پورشه 918 اسپایدر از یک موتور میانی 4.6 لیتری 8 سیلندر 608 اسب بخاری استفاده شده است که بیشترین توان را در بین موتورهای پورش دارا است.این موتور 8 سیلندر به کمک دو متور الکتریکی مکمل محور های  918 اسپایدر را به حرکت در می آورد.موتور های الکتریکی با تولید توان کافی توان نهایی خودرو را به 887 اسب بخار میرسانند.و در نهایت سیستم انتقال قدرت 7 سرعته PDK پورش  این هیولای آلمانی را به حرکت در می آورد.

پورشه 918 اسپایدر

این خودرو 0 تا 100 کیلومتر را تنها در 2.6 ثانیه طی میکند که 2/ ثانیه از نسخه استاندارد سریعتر است.همچنین 0 تا 200 را 7.2 ثانیه طول میکشد که این هم 5/ ثانیه از نسخه استاندارد سریعتر است. و در نهایت تنها 19.9 ثانیه طول میکشد که این خودرو به 300 کیلوتر بر ساعت برسد که این نیز 2.1 ثانیه از نسخه عادی بهتر است.این خودرو توانسته زمان 6:57 را در پیست نورنبرگ از خود بر جای بگذارد.

مکلارن P1 :

پیشرانه مکلارن P1 مجهز به یک موتور ترکیبی است که میتواند ، توان کلی معادل 903 اسب بخار را تولید کند.این خودرو از یک موتور V8 بنزینی و یک موتور الکتریکی فوق سبک بهره میبرد.علاوه بر توان این دو موتور این خودرو برای شتاب هر چه بیشتر از یک سیستم توربو نیز استفاده میکند.نتیجه همه این تجهیزات این خودروی دست ساز این است که تنها در 2.8 ثانیه میتواند به 100 کیلومتر بر ساعت برسد و 200 کیلومتر را در کمتر از 6.8 ثانیه طی کند. و در کمتر از 16.5 ثانیه به 300 کیلومتر برسد که این آمار در نوع خود شگفت انگیز است.این آمار 5.5 ثانیه سریعتر از مکلاره F1 افسانه ای است.سرعت این خودرو نیز به 350 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

مکلارن P1



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: